Regulamin

OGÓLNY REGULAMIN KLINIKI

1. Postanowienia ogólne
Klinika Dermalogika świadczy usługi z zakresu kosmetologii, medycyny estetycznej oraz makijażu permanentnego, zgodnie z obowiązującymi standardami i przepisami.
Każdy pacjent/klient korzystający z usług Kliniki zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu.
Rezerwacja wizyty, zakup vouchera lub przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu – aktualna wersja dostępna jest w recepcji oraz na stronie internetowej.

2. Bezpieczeństwo i przeciwwskazania
Przed przystąpieniem do zabiegu pacjent/klient jest zobowiązany do przekazania pełnych, rzetelnych informacji o stanie zdrowia, przyjmowanych lekach, alergiach i przebytych chorobach.
Klinika może odmówić wykonania zabiegu w przypadku występowania przeciwwskazań medycznych lub innych uzasadnionych powodów.
Klinika nie ponosi odpowiedzialności za skutki uboczne wynikające z zatajenia przez pacjenta/klienta istotnych informacji zdrowotnych.

3. Przebieg zabiegów i zalecenia
Każdy zabieg jest poprzedzony konsultacją, podczas której specjalista omawia jego przebieg, możliwe efekty oraz przeciwwskazania.
Pacjent/klient ma obowiązek stosować się do zaleceń pozabiegowych przekazanych przez personel.
Klinika nie ponosi odpowiedzialności za efekty zabiegów, jeśli pacjent/klient nie stosował się do zaleceń lub nie ukończył serii zabiegowej.

4. Ochrona danych osobowych (RODO)
Klinika przetwarza dane osobowe pacjentów/klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności RODO.
Dane wykorzystywane są wyłącznie do celów rejestracyjnych, realizacji usług oraz kontaktu z pacjentem/klientem.
Każdy pacjent/klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia, w zakresie przewidzianym przepisami prawa.

5. Zasady zachowania w Klinice
Pacjent/klient zobowiązany jest do kulturalnego i uprzejmego zachowania wobec personelu oraz innych pacjentów.
Klinika zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi osobom, które naruszają zasady współżycia społecznego, są w stanie nietrzeźwości lub zachowują się agresywnie.
Na terenie Kliniki zabrania się używania telefonów komórkowych podczas trwania zabiegów oraz nagrywania bez zgody personelu.

6. Płatności i reklamacje
Płatność za zabiegi odbywa się gotówką lub kartą bezpośrednio po zakończeniu wizyty, chyba że ustalono inaczej.
Klinika nie dokonuje zwrotów za prawidłowo wykonane usługi.
Reklamacje dotyczące wykonanych zabiegów przyjmowane są w terminie do 2 miesięcy od daty ich wykonania.
Reklamacje należy składać osobiście, mailowo lub telefonicznie. Klinika zobowiązuje się do ich rozpatrzenia w terminie do 14 dni roboczych.

9. Osoby towarzyszące
Ze względów organizacyjnych i dla komfortu pracy personelu, na zabieg może wejść wyłącznie pacjent/klient.
Dopuszczalny jest udział dziecka pod opieką pacjenta/klienta, o ile nie zakłóca on przebiegu zabiegu.
Klinika zastrzega sobie prawo do odmowy obecności osób towarzyszących, które nie korzystają z usług Kliniki.


REGULAMIN VOUCHERÓW / KART PODARUNKOWYCH

1. Postanowienia ogólne
Vouchery i karty podarunkowe (zwane dalej „Voucherami”) wydawane przez Klinikę Dermalogika uprawniają do skorzystania z usług oferowanych w Klinice.
Zakup Vouchera oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Vouchery mogą być przekazywane osobom trzecim, o ile nie są imienne.
Voucher nie podlega wymianie na gotówkę ani zwrotowi.

2. Rodzaje i wartość Voucherów
Vouchery mogą być wydawane na:
a) określoną kwotę do wykorzystania na dowolne zabiegi,
b) konkretny zabieg lub pakiet zabiegowy.
Wartość Vouchera oraz jego termin ważności określone są w momencie zakupu.

3. Ważność i realizacja Voucherów
Standardowy okres ważności Vouchera wynosi 12 miesięcy od daty zakupu, chyba że określono inaczej.
Niewykorzystane Vouchery po upływie terminu ważności przepadają i nie podlegają przedłużeniu.
Realizacja Vouchera wymaga wcześniejszej rezerwacji wizyty.
W przypadku nieodwołania umówionej wizyty na co najmniej 24 godziny przed terminem, Klinika ma prawo uznać Voucher za zrealizowany.
Jeśli wartość Vouchera jest niższa niż koszt wybranego zabiegu, pacjent dopłaca różnicę.
Jeśli wartość Vouchera jest wyższa niż koszt wybranego zabiegu, pozostała kwota pozostaje do dalszego wykorzystania w okresie ważności Vouchera.

4. Zasady reklamacji Voucherów
Pacjent ma prawo do reklamacji Vouchera w następujących przypadkach:
a) błędne dane na Voucherze (np. nieprawidłowa wartość, błędna data ważności),
b) Voucher nie działa w systemie Kliniki,
c) Voucher został omyłkowo oznaczony jako wykorzystany, mimo że pacjent go nie zrealizował,
d) niepoprawne naliczenie wartości przy realizacji,
e) niesłuszna odmowa uznania ważnego Vouchera przez personel.
Reklamacje dotyczące Voucherów można zgłaszać w recepcji Kliniki lub drogą mailową.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych.
Reklamacji nie podlegają:
a) utrata lub zgubienie Vouchera przez pacjenta,
b) Vouchery, których termin ważności upłynął,
c) zmiana decyzji pacjenta dotycząca chęci realizacji Vouchera,
d) Vouchery uszkodzone w sposób uniemożliwiający ich identyfikację.

5. Zasady bezpieczeństwa i odpowiedzialność
Klinika nie ponosi odpowiedzialności za zgubione lub skradzione Vouchery.
Uszkodzony Voucher może zostać uznany za nieważny, jeśli nie jest możliwa jego identyfikacja.
Klinika zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Vouchera w przypadku podejrzenia jego podrobienia lub naruszenia regulaminu.

6. Postanowienia końcowe
Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, a aktualna wersja zawsze dostępna jest w recepcji oraz na stronie internetowej.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują ogólne zasady regulaminu Kliniki Dermalogika.